Klinik LaVie

C.R. skin resurfacing
- Hudpleje mod kronisk rødhed/rosacea

En kronisk tilstand, der karakteriseres af ansigts rødhed og inflammation. Rosacea begynder sædvanligvis som en rød midte i ansigtet, over kinderne, næsen eller i panden og mere sjælden på halsen, brystet, ørerne og hovedbunden.

I visse tilfælde optræder også symptomer som tilfældig rødhed, udvidede  og yderliggende blodkar, pustler eller en sviende og brændende fornemmelse

Synlige tegn:

Rødhed

pHformula C.R. skin resurfacing er en pharma cosmeceutical behandling, som giver synlige resultater. Behandlingen er baseret på teknologien bag ”regenerativ medicin”; processen hvor beskadigede celler erstattes af nye, eller huden stimuleres til at reparere sig selv.

pHformula peeler hudens overflade, og helt unikt arbejder pHformula indefra og ud på hudens celler både de skadet, de usunde og sunde samtidig med at fibroblasterne boostes. De aktive ingredienser i  pHformula C.R.. skin resurfacing arbejder på at styrke hudens naturlige forsvar, mindske kar udvidelser og har en effektiv anti-bakteriel virkning.

Du vil få en hud som:

- Er mere ensartet
- Har fået formindsket kar udvidelser
- Er beroliget
- Har genvundet sin glød og udstråling
- Er blødere og glattere
- Ser sund ud

Klinik LaVie
Christina Jensen
Nytorv 4
4230 Skælskør
Afbud: